Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 
 

Pěší chůze

Borovská 50 (!!!)

Konečně jsem se zúčastnil společensko-turistické akce Borovská padesátka. A její název jsem vzal doslova, zvolil jsem trasu 50 km pěšky. Jako jeden ze čtrnácti učastníků; a navíc s  pro tuto trasu poměrně pozdním časem startu. Čímž jsem si společensko-turistickou akci překlopil na akci individuálně-turistickou.

 

Metuje (Pohoda)

Básnička inspirovaná pěší chůzí z Náchoda údolím Metuje do Nového Města na folkový festival Pohoda, festivalem a noční chůzí údolím řeky zpět.

 

Jak jsem šel pěšky ze školy

I cyklista to umí po svých aneb maraton vycházkovou chůzí (reportáž o pěším účelovém maratonu).

 

 

Skok nahoru na: Navigační menu
(klávesová zkratka Alt + Shift + horní „5”)

Zaujala Vás tato stránka?

  • Přidat do záložek (Ctrl+D)
  • Sdílet odkaz (vysílačka)Skok nahoru na:
  • Vytisknout (Ctrl+P)
  • Citovat podle ČSN ISO 690

    Tuto stránku

    ADÁMEK, Martin. Pěší chůze. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2024-07-27]. Dostupné z: https://www.adamek.cz/chuze

    Celý web

    ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2024-07-27]. Dostupné z: https://www.adamek.cz

 

 
 

Národní kulturní dědictví

WebArchiv – Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

Jak informatik neudělal přijímačky na ekonomku:
Přijde informatik na přijímačky na ekonomku a tam se ho ptají:
- „Tak teda kolik je 5 + 3?”
- „8, pohotově odpoví.”
- „Správně. Dáme těžší příklad. Kolik je 7 + 4?”
- „11.”
- „Výborně. A teď nejtěžší úloha. Kolik je 2 - 3?”
- „255.”

 

Pro zamyšlení

Teorie říká, že teorie a praxe jsou stejné.
Praxe ukazuje, že tomu tak není.

[(autor nezjištěn)]