Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 
 

Měsíční vyúčtování výroby elektrické energie v malé fotovoltaické elektrárně (solární panely)
výpočet hodnot pro on-line formulář – tabulka MS Excel

 

Vytvořeno
2013

 

Download

Excelovský sešit
Tabulka pro výpočet hodnot pro on-line měsíční vyúčtování výroby eletřiny malou fotovoltaickou elektrárnou v programu Zelený bonus, od ledna 2013 (Formát .xls 49 KiB)

Popis

Výpočet hodnot pro měsíční vyúčtování podporované výroby ve FVE (Zelený bonus, křemíkové fotovoltaické panely). Zadáte 3 hodnoty z elektroměrů a získáte čísla pro zadání do formuláře POZE na portálu OTE.

Formát souboru: Microsoft Excel 2003

Skok nahoru na: Navigační menu
(klávesová zkratka Alt + Shift + horní „5”)

Zaujala Vás tato stránka?

  • Přidat do záložek (Ctrl+D)
  • Sdílet odkaz (vysílačka)Skok nahoru na:
  • Vytisknout (Ctrl+P)
  • Citovat podle ČSN ISO 690

    Tuto stránku

    ADÁMEK, Martin. Měsíční vyúčtování výroby elektrické energie v malé fotovoltaické elektrárně (solární panely): výpočet hodnot pro on-line formulář – tabulka MS Excel. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2024-10-30]. Dostupné z: https://www.adamek.cz/sw/vyuctovani-elektriny-fve-solarni-panely-tabulka

    Celý web

    ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2024-10-30]. Dostupné z: https://www.adamek.cz

 

 
 

Národní kulturní dědictví

WebArchiv – Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

Statistici prováděli test: zeptali se prváka, druháka, třeťáka, čtvrťáka a páťáka, kolik je 2 x 2.
Prvák ihned odpověděl: 4
Druhák vytáhl tahák, chvilku po něm brouzdal a pak řekl: 4
Třeťák vytáhl kalkulačku, naťukal 2 x 2, a dostal odpověď: 4
Čtvrťák si sednul za počítač, napsal program v C++, kompiloval ho 10 minut a program napsal: 4
Páťák hned zařval: „TO SI MÁM PAMATOVAT VŠECHNY KONSTANTY?!!”

 

Pro zamyšlení

Škola produkuje mnoho lidí, kteří dovedou číst, ale nedovedou rozlišit, co za přečtení stojí a co ne.
[George Macaulay Trevelyan]