Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 
 

Cestopisné promítání 2x Škoda 1203: Maďarsko
2013 – tentokrát na benzín

 

O promítání (besedě, prezentaci)

Krajina, města, běžný život

  • Historické centrum Győru,
    částečně i Budapešti a další
  • Lázně v Piešťanech
  • Maďarská krajina a Balaton
  • Zajímavosti z běžného života
 

Zajímavosti z (historie) techniky

  • Muzeum vojenské techniky (jen okrajově)
  • Mezinárodní letecký den
    + pozemní výstava vesměs vojenské techniky
  • Muzeum metra – druhé nejstarší metro na světě (!)
  • Dopravní muzeum v Budapešti (technické)
  • Areál bývalé automobilky TAZ,
    kde se vyráběla vozidla, jakými jsme jeli

Nejkratší z nabídky

Tato cesta je ze všech mnou promítaných cest nejkratší
(a navíc jsme jeli historickými auty, nikoliv na kole),
ale nikoliv nezajímavá.

Toto promítání je zhruba na hodinu,
protože cesta trvala jen šest dní (1'412 km).

Mapka s trasou

 

O cestě – anotace nejen pro pořadatele

2x Škoda 1203 – Maďarsko 2013

Martin Adámek cestuje od r. 2004.
Vždy nezávisle (na těžko),
obvykle bez motoru – na trekovém kole, lehokole, či koloběžce.

V r. 2013 udělal výjimku a vyjel na krátkou cestu
historickým československým mikrobusem Škoda 1203.
Společně s Lubošem Balcarem a jeho valníkem zhruba stejného typu.

Během šesti dní najeli 1 412 km a navštívili několik zajímavých míst.

Stejně jako při jiných promítáních (ba i více než jindy),
i tentokrát uvidíte leccos z historie techniky. Ale nejen to.

 

Ochutnávka tady a teď

PF 2014
Výroční fotozpráva 2013 (PF 2014)
Obsahuje i fotografie z této cesty

 

 

Sjednané termíny veřejných projekcí
pouze tohoto tématu

Následují termíny promítání pouze tohoto tématu (této cesty).
Termíny všech promítání jsou na samostatné stránce.

Filtrovat: Okres


Zobrazeny všechny okresy.

Aktuální

Termíny promítání – aktuální
Kdy (↑) Kde (↑) Pořadatel (místo konání)
Datum Od Kraj Okres Město Název Adresa Souřadnice Web FB
Momentálně není pevně sjednán žádný budoucí termín promítání
tohoto tématu
přístupného veřejnosti.

Minulé

Termíny promítání – minulé
Kdy (↑) Kde (↑) Pořadatel (místo konání)
Datum Od Kraj Okres Město Název Adresa Souřadnice Web FB
14. 10. 2015 středa
QR kód – událost pro kalendář
Adresa, GPS, QR kódy, …
18:00 H HK Hradec Králové Studijní a vědecká knihovna

Uvedeny jsou termíny promítání pouze tohoto tématu (této cesty).
Termíny všech promítání jsou na samostatné stránce.

Obecné info o prezentacích

Přehled cest – infografika

Stručný celkový přehled uskutečněných cest (Formát .pps 10.9 MiB)
Stručný celkový přehled uskutečněných cest (Formát .pdf 2.8 MiB)

Další promítání

Další cesty a obecné informace o promítáních (besedách)

Skok nahoru na: Navigační menu
(klávesová zkratka Alt + Shift + horní „5”)

Zaujala Vás tato stránka?

  • Přidat do záložek (Ctrl+D)
  • Sdílet odkaz (vysílačka)Skok nahoru na:
  • Vytisknout (Ctrl+P)
  • Citovat podle ČSN ISO 690

    Tuto stránku

    ADÁMEK, Martin. Cestopisné promítání 2x Škoda 1203: Maďarsko: 2013 – tentokrát na benzín. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2024-11-21]. Dostupné z: https://www.adamek.cz/skoda-1203/madarsko/prezentace

    Celý web

    ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2024-11-21]. Dostupné z: https://www.adamek.cz

 

 
 

Národní kulturní dědictví

WebArchiv – Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

„Jsem prefektcionista.”
„Nesnáším pčeklepy.”

 

Pro zamyšlení

Vede-li inženýr dráhu, nevede ji přes vrchol hory, nýbrž oklikou po jejím úpatí. Tato oklika není kompromis mezi přímostí tratě a výškou hory, je to prostě velmi přesné počítání se skutečnými fakty. V politice se však nepracuje inženýrsky: udělá se projekt a čeká se, s jakými překážkami se setká, a teprve potom se handluje o nějakou tu okliku. Řeší-li se všechno kompromisem, znamená to, že nejsou předem váženy okolnosti, s nimiž bude nutno dále prakticky počítat: tomu se ovšem říká fušerská práce.
[Karel Čapek, 1925]