Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 
 

PF 2014 (Fotky z Maďarska)

 

Vytvořeno
2013

 

PF 2014, aneb výroční foto-zpráva 2013.
Obsahuje fotky z výletu do Maďarska a dalších akcí z roku 2013.

Prezentaci si po spuštění můžete
projít kurzorovými šipkami na klávesnici
nebo scrollovacím kolečkem na myši. Lze listovat vpřed i vzad.

Powerpointová prezentace

PF 2014
PF 2014 (Formát .pps 20.3 MiB)

 

Menší verze

PF 2014 (Formát .pps 11 MiB)
Nižší rozlišení fotek.
 

Nouzová pdf verze

PF 2014 (Formát .pdf 3 MiB)
Datově nejmenší, ale se špatnými přechody a nízkou kvalitou fotek.
Režim celé obrazovky se při prohlížení pdf obvykle aktivuje stiskem Ctrl+L.

Obrázek pro Facebook / Image for Facebook

Skok nahoru na: Navigační menu
(klávesová zkratka Alt + Shift + horní „5”)

Zaujala Vás tato stránka?

  • Přidat do záložek (Ctrl+D)
  • Sdílet odkaz (vysílačka)Skok nahoru na:
  • Vytisknout (Ctrl+P)
  • Citovat podle ČSN ISO 690

    Tuto stránku

    ADÁMEK, Martin. PF 2014 (Fotky z Maďarska). Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2024-07-27]. Dostupné z: https://www.adamek.cz/pf/pf2014

    Celý web

    ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2024-07-27]. Dostupné z: https://www.adamek.cz

 

 
 

Národní kulturní dědictví

WebArchiv – Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

Matematik a inženýr jdou na fyzikovu přednášku. Tématem přednášky jsou Kulza-Kleinovy teorie týkající se fyzikálních procesů nastávajících v prostorech o devítí, dvanácti a více rozměrech. Matematik sedí naprosto zaujatý přednáškou, ale inženýr se mračí a vypadá naprosto zmateně. Před koncem už ho řádně bolí hlava. Po přednášce matematik ohodnotí přednášku jako vysoce zajímavou.
Inženýr: „Jak jsi tomu porozuměl?”
Matematik: „Prostě jsem si ty procesy představil”
Inženýr: „Jak je vůbec možné si představit procesy probíhající v devítirozměrném prostoru?”
Matematik: „Jednoduše, nejprve si to představím v N-rozměrném prostoru a pak určím N rovno devíti.”

 

Pro zamyšlení

Člověk je velký ve svých předsevzetích, ale slabý v jejich provádění.
[Erich Maria Remarque]