Kniha „Spam”
jak nepřivolávat, nepřijímat a nerozesílat nevyžádanou poštu
Bibliografické údaje
Kniha Spam – Bibliografické a další údaje (tiráž).
Obálka knihy
Kniha Spam – Obálka.
Vznik knihy
Kniha Spam – Vznik.
Hlavní témata knihy
Návody a praktické rady pro širokou veřejnost
- jak si chránit osobní údaje a neobjednat si spam
- jak psát osobní zprávy tak, aby nevypadaly jako spam
- obecný přehled nejrozšířenějších antispamových řešení
Inspirace pro webmastery
- okomentovaný přehled způsobů ochrany e-mailových adres na validním přístupném webu
Pohled pro profesionály v oblasti ICT
- vnitřní principy používané pro šíření spamu
- úvahy o budoucím vývoji
Informace a doporučení pro firmy
- jak eticky a legálně oslovovat své stálé i potenciální zákazníky
- úvahy o morální hranici mezi spamem a přijatelnou reklamou
Anotace knihy
Kniha je určena pro více skupin čtenářů od široké veřejnosti, přes firmy, až po webmastery a jiné profesionály v oblasti ICT. Komplexně se věnuje oblasti spamu i některým příbuzným tématům. Nabízí pohled nejen z hlediska informačních a komunikačních technologií, ale i z hlediska marketingově-psychologického, s eticko-morálními vsuvkami.
Obsahuje konkrétní návody a rady, jak svým chováním nezvyšovat objem spamu ve své schránce; jak psát osobní zprávy, aby nevypadaly jako spam; a jak firmy mohou eticky a legálně oslovovat své stálé i potenciální zákazníky.
Součástí je okomentovaný přehled způsobů, jakými lze e-mailové adresy ochránit při jejich zveřejňování na webu, při dodržení zásad validity a přístupnosti stránek. Na něj navazuje obecný přehled nejrozšířenějších antispamových řešení, i s jejich výhodami a nevýhodami.
Zmíněny jsou právní aspekty spamové problematiky, s úvahami o morální hranici mezi spamem a přijatelnou reklamou.
Text odhaluje i některé vnitřní principy používané pro šíření spamu, a obsahuje i úvahy o budoucím vývoji.