Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 
 

Výroky nejen učitelů na SPŠE Pardubice

 

Vytvořeno
1999-2002
II.B-IV.C (SPŠE)

 

II.B

"Psi a lidi štěkali."

-Ing. Pletánek při elektronických technologiích ve 2.B líčí opravu autoalarmu.

"Mladý muži, schovejte ten strašidelný přístroj!"

-Zip Ing. Chlebný si nepřeje být při hodině strojnictví fotografován (kdyby Jindra nepoužil blesk, tak by si ho v zápalu výkladu ani nevšim)

-fotka se prý nedochovala, jinak by na ní byla vidět tabule popsaná nesrozumitelnou spletí barevných čar

III.C

"Adámek chce jít k tabuli?"

-tím bylo myšleno, že nemám vyrušovat, což jsem bohužel výjimečně zrovna nečinil

-"Já sem neřek ani slovo!"

-"Mě nezajímá, co říkáte, mně vadí, že se bavíte na hodině a nebyl jste tázán!"

-můj dialog s Mgr.Zelenou

"Chápu to?"

-řečnická otázka Mgr. Zelené, když provádí výklad

"Tři knedlíky bez čtyrech knedlíků, to máme kolik?"

- Mgr. Zelená vysvětluje Kosinovi, že 3 - 4 = -1

IV.C

"A tak se z elektrikářů přes noc stali programátoři."

-Ing. Chlebný při automatizačních cvičeních zdůrazňuje výhody programovacího jazyka pro PLC.

Tělocvikářka na rodičáku:

"Basket celou hodinu hrát může, ale 3 krát oběhnout telocvičnu nechce. A takový tam mám dva!" -týká se simulantů co maj papíry na záda

"No Jaromír, má dlouhý vlasy a věčně nemá berušku!" -dožadovala se gumičky do vlasů

"Nebudete si psát, jenom si třeba dělejte poznámky."

-PhDr.Fuková při občanské nauce

"Jinak jsem tě opravdu probudil, asi ses neprobudil, takže se probuď."

-Ing. Melichar zhodnotil Vojtovy znalosti -do vyvolání tvrdě spal; dostal za 4

"Pánové,vy mě docela serete!"

-Novák při elektronických měřeních naznačuje skupině 4, že něco není v pořádku (Labview)

"Já jsem si stála na vedení, pardon."

- Mgr. Zelená si při matematice uvědomila, co tvrdila.

"Já vás už něčím praštím a nebude vás škoda."

-Mgr. Zelená při cvičení z matematiky u tabule upozorňuje Kroupu na chybu.

"Odstupte aniž byste spadl ze stupínku."

-Mgr. Zelená se při zkoušení z matiky chce podívat co jsem napsal na tabuli.

"....pracují na kmitočtu - kecám, pracují na principu...."

-Ing. Pletánek, elektronika

"Proplížíte se do nepřátelského ležení, a jestli vás někdo chytne, tak jsem vás v životě neviděla."

-Mgr.Zelená ilegálně posílá Jasana do sborovny pro třídnici

"Tak vás nedopadli?" -když se vrátil

"To vypadám tak hrozně?"

-reakce Ing. Čepčářové na Koldův úlek poté, co se objevila ve dveřích kabinetu.

Rozhovor Lukáše S. ze 4.B s jejich třídním Zipem:

"Tak co pane učiteli, jaký byly vánoce, co kapr, nezaskočila kůstka?"

"Ne."

"To je škoda."

Bushmen ze 4.E na intru:

"Tohle číslo si můžeš smazat, to už nefunguje, ani nevím kde je ta simka, tu už asi sežral pes."

Nekvinda o angličtině k vyučující Dáše:

"Já spolupracuji, kdybych s vámi nespolupracoval, tak vás tady úžasně ruším."

Ing. Melichar při automatizaci:

"...když si to upravíš tak nechutně, že tady máš zlomky...."

-Kroupa počítal přesně tak, jak nás to učil Melda

"No tak když se najed, tak teď se napije. Nechceš se ještě vyspat?"

-Ing. Výborný při el.měření k Jasanovi

"Dejte mi ty ruce na lavici…"

-Zip při automatizačním cvičení

Ekonomie:

"Václave, napíšete si písemku?" (asi ji předtím nepsal)

"Já nemůžu, já tady dnes nemám sešit."

-dialog Ing.Čepčářové s V.Rekem

"No čau, hele já teď nemůžu, já teď píšu písemku"

-Kyslik ze 4.B při písemce z PLC se Zipem (do telefonu)

"Tělocvik pátou hodinu, vy se mi snad zdáte."

- Ing.Čepčářová nevěří, jak se Tlapák snaží uniknout písemce

"Tvrdit v 19 letech, že jste permanentně nemocnej, to už je trochu trapný. Já jsem posledních pětadvacet let nebyl marod."

-Zip postrádal Tlapáka u opravný písemky

"Malý děti si budou dělat plamínky!"

-Ing. Výborný při el.měření komentoval Jasanovy pokusy se zapalovačem

"A jiná otázka by tam nebyla?"

-Kosi při zkoušení z elektronických počítačů

"Zanikla kvůli vysokému napětí."

"Kolik kilovoltů?"

-Kosák při zkoušení z EP vysvětluje Ing.Šilarovi důvod zániku sběrnice (vysoké napětí = 5V)

Skok nahoru na: Navigační menu
(klávesová zkratka Alt + Shift + horní „5”)

Zaujala Vás tato stránka?

  • Přidat do záložek (Ctrl+D)
  • Sdílet odkaz (vysílačka)Skok nahoru na:
  • Vytisknout (Ctrl+P)
  • Citovat podle ČSN ISO 690

    Tuto stránku

    ADÁMEK, Martin. Výroky nejen učitelů na SPŠE Pardubice. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2024-10-30]. Dostupné z: https://www.adamek.cz/clanky/vesele/vyroky-ucitelu-spse

    Celý web

    ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2024-10-30]. Dostupné z: https://www.adamek.cz

 

 
 

Národní kulturní dědictví

WebArchiv – Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

Jak informatik neudělal přijímačky na ekonomku:
Přijde informatik na přijímačky na ekonomku a tam se ho ptají:
- „Tak teda kolik je 5 + 3?”
- „8, pohotově odpoví.”
- „Správně. Dáme těžší příklad. Kolik je 7 + 4?”
- „11.”
- „Výborně. A teď nejtěžší úloha. Kolik je 2 - 3?”
- „255.”

 

Pro zamyšlení

Škola produkuje mnoho lidí, kteří dovedou číst, ale nedovedou rozlišit, co za přečtení stojí a co ne.
[George Macaulay Trevelyan]