Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 
 

Odkazy na videa o LZS Hradec Králové

 

Kryštof 6 (LZS HK)

Vše jsou odkazy na server YouTube. Zodpovědnost za obsah videí nesou jednotliví autoři, resp. správci jednotlivých účtů na YouTube.
U videí z reálných zásahů v terénu lze většinou vidět spolupráci více složek IZS.

Další videa o LZS

Hledejte např. na YouTube

Videa o LZS HK přiložená ke knize na CD

  • Eurocopter u LS PČR pro LZS
  • DSA

Skok nahoru na: Navigační menu
(klávesová zkratka Alt + Shift + horní „5”)

Zaujala Vás tato stránka?

  • Přidat do záložek (Ctrl+D)
  • Sdílet odkaz (vysílačka)Skok nahoru na:
  • Vytisknout (Ctrl+P)
  • Citovat podle ČSN ISO 690

    Tuto stránku

    ADÁMEK, Martin. Odkazy na videa o LZS Hradec Králové. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2024-11-21]. Dostupné z: https://www.adamek.cz/knihy/lzs/videa

    Celý web

    ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2024-11-21]. Dostupné z: https://www.adamek.cz

 

 
 

Národní kulturní dědictví

WebArchiv – Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

Matematik a inženýr jdou na fyzikovu přednášku. Tématem přednášky jsou Kulza-Kleinovy teorie týkající se fyzikálních procesů nastávajících v prostorech o devítí, dvanácti a více rozměrech. Matematik sedí naprosto zaujatý přednáškou, ale inženýr se mračí a vypadá naprosto zmateně. Před koncem už ho řádně bolí hlava. Po přednášce matematik ohodnotí přednášku jako vysoce zajímavou.
Inženýr: „Jak jsi tomu porozuměl?”
Matematik: „Prostě jsem si ty procesy představil”
Inženýr: „Jak je vůbec možné si představit procesy probíhající v devítirozměrném prostoru?”
Matematik: „Jednoduše, nejprve si to představím v N-rozměrném prostoru a pak určím N rovno devíti.”

 

Pro zamyšlení

Není pravda, že máme málo času, avšak pravda je, že ho hodně promarníme.
[Lucius Annaeus Seneca mladší]