Jak naplánovat první lekci
ADÁMEK, Martin. Jak naplánovat první lekci. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2025-04-15]. Dostupné z: https://www.adamek.cz/cestina-polsky/vyuka/prvni
ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2025-04-15]. Dostupné z: https://www.adamek.cz
Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.
Špičky ve svých oborech dostaly na konferenci záludný dotaz: „Kolik je 2x2?”
Strojař vytáhl logaritmické pravítko, chvíli s ním laboroval a pak říká: „Je to 3.99.”
Fyzik nahlédl do tabulek, vložil problém do svého počítače a po chvíli oznamuje: „Výsledek leží mezi 3.98 a 4.02.”
Matematik se chvíli soustředí a nevnímá vůbec nic okolo, a pak praví: „Řešení existuje.”
Filozof: „Co tím myslíte, 2x2?”
Logik: „Prosím, definujte 2x2 přesněji.”
Účetní zavřel všechna okna a dveře, opatrně se rozhlédl a ptá se: „Kolik CHCETE, aby to bylo?”
Dejte si pozor, co si přejete, mohlo by se vám to splnit.
[(autor nezjištěn)]