Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 
 

Certifikáty a osvědčení
Studium a kurzy

 

Vysokoškolská pedagogika

Program celoživotního vzdělávání UHK,
absolvován kurz (jaro 2011)

 

 

Polština

Politechnika Wrocławska – zkouška C1

Úspěšně složena zkouška (červen 2010)

Společný evropský referenční rámec (CEFR) (jiný web, nový panel) definuje šest úrovní znalosti cizího jazyka.
Úroveň C1, kterou jsem v polštině splnil, je z nich druhá nejvyšší.

 

UHK – program celoživotního vzdělávání

Absolvovány tři semestry ze čtyř (2003 – 2004),
jako vedlejší zájmová činnost při hlavním VŠ studiu informatiky.

 

Doktorandská studijní stáž
na Vratislavské polytechnice
(Wrocław, Polsko)

Výsledky studijního pobytu (1 semestr) (Formát .jpg 190 KiB)
– absolvované předměty
– většina v polštině, dva v angličtině
– získáno 40 ECTS kreditů (pro úspěch požadováno 18),
současně týž semestr složena zkouška z polštiny na úrovni C1
a splněny další povinnosti na mateřské univerzitě v Hradci Králové

 

Informatika – diplom – Ing.
Univerzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementu

 

Dodatek k diplomu (Formát .pdf 11 MiB)
Mezinárodní smlouva – Ing. (CZ) = mgr inż. (PL) (Formát .pdf 290 KiB)
Mezinárodní smlouva – Ing. (CZ) = mgr inż. (PL) (Formát .pdf 162 KiB)

Pokračoval jsem doktorským studiem, to jsem nedokončil,
zato jsem ale při něm zjistil, že mě baví učit dospělé studenty.
Informační a znalostní management, FIM UHK
– Splněné předměty (Formát .pdf 1.2 MiB)

z doktorského studia ukončeného bez absolvování.

 

Čeština

Češtinu jsem na Pedagogické fakultě UHK rozestudoval
jako vedlejší činnost na přelomu magisterského a doktorského studia informatiky, mého hlavního oboru na sousední fakultě.

Během dvou let jsem absolvoval svůj vlastní výběr předmětů z asi tří ročníků studia, absolvoval jsem tedy jen některé předměty, ale ty předměty, které jsem absolvoval a byly zakončeny zkouškou, jsem zakončil na výbornou.

Takto jsem se účinně soustředil na exaktní jazykovědné předměty
(v nichž jde o to, aby se vědělo, co chce autor sdělit),
z nichž jsem se naučil, co se dalo,
a naopak jsem opomíjel umělecké literární předměty
(v nichž jde o to, aby se nevědělo, co chce autor sdělit).

Seznam absolvovaných předmětů (Formát .pdf 1.6 MiB) z nedokončeného studia středoškolské pedagogiky – českého jazyka pro české střední školy.

 

Angličtina

 

 

 

Různé

 

 

Pro letní dětské tábory

 

Skok nahoru na: Navigační menu
(klávesová zkratka Alt + Shift + horní „5”)

Zaujala Vás tato stránka?

  • Přidat do záložek (Ctrl+D)
  • Sdílet odkaz (vysílačka)Skok nahoru na:
  • Vytisknout (Ctrl+P)
  • Citovat podle ČSN ISO 690

    Tuto stránku

    ADÁMEK, Martin. Certifikáty a osvědčení: Studium a kurzy. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2024-07-16]. Dostupné z: https://www.adamek.cz/certifikaty

    Celý web

    ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2024-07-16]. Dostupné z: https://www.adamek.cz

 

 
 

Národní kulturní dědictví

WebArchiv – Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

Inženýr, fyzik a matematik jsou v kobce a mají konzervu.
Inženýr si nakreslí plánek na výrobu otvíráku, ale nemá jej z čeho vyrobit, takže umírá hladem.
Fyzik ví, že třením dosáhne zvýšení tlaku v konzervě a ta se tak roztrhne. Třením však teplotu potřebnou k takovému tlaku nedosáhne a umírá hlady a vyčerpáním.
Matematik se zamyslí a povídá: „Mějme sobě otevřenou konzervu…”

 

Pro zamyšlení

Člověk je velký ve svých předsevzetích, ale slabý v jejich provádění.
[Erich Maria Remarque]