Zkratka na hlavní stranu: Alt + Shift + horní 2(ě)
Linkedin FB e-mail Google Plus Twitter

Hledat na tomto webu

 
 

Moje jízdní kola

Tříkolka a dětská kola

Mé cyklistické začátky: Tříkolka; dvě malá dětská kola;
kolo Velamos Pionýr 22" (bez přehazovačky, určené pro děti do deseti let, ale sloužilo mi pro cykloturistiku do cca. 13,2 let.).

 

Author Horizon (12/1996)

Mé první kolo s více než jedním převodem – trekové kolo Author Horizon.
Konec r.1996 (13,5 let) až jaro 2004, celkem jsem na něm najel cca. 22'000 km.
V r. 2002 jsem na něm za 23,3 hodin ujel 353,91 km.

 

Author Reflex SX (2004)

Mé druhé trekové kolo, pořídil jsem si ho na jaře 2004 před cestou do Monaka. Jel jsem na něm čtyřlístek cest natěžko po Evropě a pak okolo republiky. V létě 2010 jsem ho nahradil lehokolem. Za cca. 7,25 let jsem na Reflexu najel cca. 28'400 km.

 

Lehokolo Azub Ibex (2010)

Lehokolo Azub Ibex, pořízeno v létě 2010.

 

 

Skok nahoru na: Navigační menu
(klávesová zkratka Alt + Shift + horní „5”)

Zaujala Vás tato stránka?

  • Přidat do záložek (Ctrl+D)
  • Sdílet odkaz (vysílačka)Skok nahoru na:
  • Vytisknout (Ctrl+P)
  • Citovat podle ČSN ISO 690

    Tuto stránku

    ADÁMEK, Martin. Moje jízdní kola. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2024-11-21]. Dostupné z: https://www.adamek.cz/kolo/historie/kola

    Celý web

    ADÁMEK, Martin. Martin Adámek [online]. Náchod / Meziměstí [cit. 2024-11-21]. Dostupné z: https://www.adamek.cz

 

 
 

Národní kulturní dědictví

WebArchiv – Stránky archivovány Národní knihovnou ČR Tyto stránky jsou pravidelně archivovány Národní knihovnou ČR pro svou kulturní, vzdělávací, vědeckou, výzkumnou nebo jinou informační hodnotu za účelem dokumentace autentického vzorku českého webu. Jsou součástí kolekce českých webových stránek, které NK ČR hodlá dlouhodobě uchovávat a zpřístupňovat pro budoucí generace. Jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.  

 

 
 

Pro rozptýlení

Ide programátor po ulici a vidí, ako si to jeho kolega hasí na novom Ferrari. Pýta sa ho:
 - „To odkiaľ máš také fáro??”
 - „Aaale, vytiahol som to z NFS Disassemblerom...

 

Pro zamyšlení

Vede-li inženýr dráhu, nevede ji přes vrchol hory, nýbrž oklikou po jejím úpatí. Tato oklika není kompromis mezi přímostí tratě a výškou hory, je to prostě velmi přesné počítání se skutečnými fakty. V politice se však nepracuje inženýrsky: udělá se projekt a čeká se, s jakými překážkami se setká, a teprve potom se handluje o nějakou tu okliku. Řeší-li se všechno kompromisem, znamená to, že nejsou předem váženy okolnosti, s nimiž bude nutno dále prakticky počítat: tomu se ovšem říká fušerská práce.
[Karel Čapek, 1925]