Martin Adámek

(jízdní kolo) Z Náchoda do Monaka a zpátky za 36 dní
 

podrobnější texty, tapeta, obrázky

 

Motto
(převzaté)

 

 
>> Zážitek nemusí být krásný, stačí když je intenzivní. <<

Texty

Článek - podrobné vyprávění z cesty - 1.část  
- Z Náchoda do Monaka
- formát doc

Článek - podrobné vyprávění z cesty - 2.část
- Z Monaka do Freiburgu
- formát doc

Článek - podrobné vyprávění z cesty - 3.část
- Z Freiburgu do Náchoda
- závěrečná část článku, o úseku který jsem jel sám
- formát doc

Zkrácená verze výše uvedeného článku je i s fotkami k nalezení v tištěném magazínu Cestopisy, rozdělena do dvou dílů 
- první část vyšla 2.11.2005 (číslo 5/2005)
- druhá část vyšla 10.12.2005 (číslo 1-2/2006)

Rozhovor v Českém rozhlasu Hradec Králové
- dopolední host Habaděje 15.2.2005, moderátorka Romana Pacáková
- 25 minut, 4,3 MB, mp3
- 24kbit, 16kHz, mono

Noviny Náchodska 26.2.2005:
(195 kB jpg)

Vyfocená str.9

- několik upřesnění k článku v NN:
(není to kritika novin, jen upřesnění a oprava)

Bohužel jsem nepožadoval autorizaci článku. Jen jsem do novin přinesl fotografie a poslal základní textové informace. Rozhodně nešlo o rozhovor, přímé řeči sestavil p.redaktor sám, na základě informací z tohoto webu.

- Všechny fotografie obsažené v prezentaci jsem nepořídil já - sice jsem jich při akci pořídil nejvíc, a v případě duplicit jsem do prezentace vybíral spíš ty moje, ale rozhodně jsem nepořídil všechny. (fotky otištěné  v novinách jsou z mého foťáku, to souhlasí)
- Přednáška trvá cca. 1,5 hodiny, ne "zhruba 2 hodiny".
- V médiích krajského rozsahu uvádím konkrétně, že jeli Lukáš Rytíř z Hradce Kr. a Zdeněk Borůvka z Náchoda, v médiích okresního rozsahu uvádím Zdeňka. Nejinak to bylo když jsem posílal podklady do Novin Náchodska, bohužel Zdeněk se nějak do tisku nedostal, takže to potom vypadá, jako bych ostatní zahazoval nebo je opomíjel, což není můj styl. Veškerý text je v jednotném čísle, což je poměrně zavádějící, takže bych chtěl zdůraznit, že první cca. 4 týdny jsem byl jen část dvou až sedmi-členné skupiny, sám jsem jel teprve z jihozápadu Německa.

Cykloturistovo ráno
(rozepsal jsem 24.7.2004 na východním okraji Freiburgu)

Je čas vstát!
mobil mi hlásí.
Ale já chci spát,
chvilka spánku mě spasí.

Už za hodinu vylézám ze stanu.
Venku je místa - to je paráda!
kdy jindy se k tomu dostanu
krásně si protáhnout záda.

Je tu klid a zpívaj ptáci,
tak chovám se tiše.
Ruším tuhle rekreaci
jen kručením v břiše.

Beru ešus, zvedám víko
-je špinavej velice.
Ještě že chci snídat mlíko,
co jde pít rovnou z krabice.

Nemůžu se ale přeci,
hnedka vrhnout na mlíko,
jsou tu podstatnější věci
-čistím si zuby a suším tropiko.

Po ránu turista nelení.
Součástí ranní přípravy
není jen zdlouhavý balení
-ale i příjem potravy!

Ještě než se marmeládou zapatlám,
balím spacák, balím stan.

A snad nebudete naštvaný,
že to nemám ještě dopsaný.
Kdybych totiž pořád psal,
snídal bych tam doteď dál.

 

Tapeta na plochu

 1280x1024
1280x980

240x320 pro PDA

-Fotografie, ze které jsem tyto tapety vyřízl, se umístila na třetím místě ve fotosoutěži při výstavě "Infotour a cykloturistika 2007", v kategorii "Kolo a hory"

 

 

Obrázky

Můj první větší průsmyk - Rakousko - Grossglockner 2571 m n.m. Francie - Col de Bonette - nejvyšší evropská silnice - 2802 m Col de Bonette 2862 m - na tenhle vrcholek už jsem kolo (i s brašnama) musel vytlačit víceméně terénem Col de Bonette 2862 m - na tenhle vrcholek už jsem kolo (i s brašnama) musel vytlačit víceméně terénem Rakousko - s místními živočichy jsme se dostali do opravdu blízkého kontaktu (Překročení demarkační čáry) - přikládám kvůli detailu na naložený kolo Monako - dojezd do cíle okruhu GP - jen 6x pomalejší než formule :) něco pro informatiky - Rakousko - tunel použitý ve hře Need for speed I - trať Alpy

Je tady jen 9 fotek, protože víc se jich na web nevejde. Ale můžete přijít na nějakou mou prezentaci, kde jich uvidíte přes 450.

 

Další části Základní informace a statistiky zde
Nabídka prezentace zde

 

[CNW:Counter]